mtb

Sziasztok. Mi egy Érdi amatőr biciklis csoport (csapat) vagyunk akik szeretik a kihívásokat. A blogon a túráinkat tudjátok nyomon követni: kísérő szöveggel, képekkel és videókkal beágyazva. (Egyes videók sajnos mobiltelefonon nem tekinthetők meg a zene miatt, a képekre rá kattintva pedig eredeti méretben is meg tudjátok tekinteni. ) Jó böngészést! :) Esetleg ha fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot írj erre az emailra: barto.david2030@gmail.com

A túrán mindenki saját felelősségére vesz részt.

A résztvevő az eseményen való megjelenéssel automatikusan hozzájárul ahhoz, hogy személyéről kép- ill. adott esetben kép- és hangfelvételek készüljenek, továbbá engedélyezi a rögzített anyag adathordozón történő tárolását, azok személyhez fűződő jogai sérelmét kizáró módon történő közzétételét, felhasználását.

2012. november 2., péntek

2012. november. 2. túra

Ragyogó napsütésre ébredtünk. 11:45 körül elindultunk itthonról Normafára. Érdligetről egészen Normafáig biciklivel tettük meg a távot. Közben Kopaszi-gát előtt még Tescoba bementünk vásárolni, utána még a CBA is  meleg Fornetiért. Normafán a kilátóba bekajáltunk, ittunk meleg teát és fel vettük a + pulcsikat mert már nagyon hideg volt. Természetesen köd is volt, a talaj  nagyon csúszott, a vizes falevelektől. Száguldoztunk végi a völgy aljáig. Vadasparkig szinte végig lejtőn mentünk. Hazafele egy darabig emelkedőn mentünk de utána egy jó 20 percig kb 40 km/h sebsebéggel mentünk az autó úton, (akkora lejtés volt az útnak) Délibe betekertünk és vonattal jöttünk haza mert már nagyon hideg volt.